lauantai 16. helmikuuta 2013

porokki


Ärsyttää kun en oo saanu laitettua tänne mitään pitkään aikaan, mutta ei oo tullu eden otettua kauheesti kuvia viime aikoina, eikä ainakaan sit siirrettyä niitä koneelle ja tänne blogiin. Enkä jaksa kirjottaa ja mun mielestä kuvat kertoo enemmän kun miljoona sivua tekstiä. Mulla menee kuitenkin ihan hyvin, aika vaan kuluu järkyttävän nopeesti... On jo helmikuu! Tässä jotain random kuvia vuoden varrelta ettei teille tulis ihan tylsää (koska automaattisesti tää blogi on teidän kaikkien elämä.) (mun kaikkien 10 lukijan.)


Tässä on meidän luokka TF, eli kolmannen(vikan) vuosikurssin kirjallisuusluokka. Kaikki on tosi kivoja!




Muutamia mun parhaista vaihtarikavereista.




Eka hostäiti




Minä ja mun kanadalaiset jouluparaatissa, sori tän kuvan laatu...







Elisa ja ms Paint





Kuva jonka otin junassa (päivän ainoo kuva) kun menin Nancyyn koska koulu loppu klo 11 opettajien lakkoilun vuoksi. Päivä viettyi erittäin mukavasti joulualeissa!





Lupaan ottaa ja ladata lisää kuvia piakkoin....

Ei kommentteja: