sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Robotin elämää?





Mulla on tullu taas pieni tauko kirjottelussa vaikka on tapahtunu ihan hirveesti asioita. Olin lomalla, vaihdoin hostperhettä, Leo ja Henri oli Suomesta täällä käymässä, kävin Pariisissa äidin ja siskon kanssa, kävin teatterireissulla Nancyssa... Ja sellasta. Laitan kaikesta juttua myöhemmin kun saan kuvat järjestykseen. Nyt on vähän hankalat fiilikset: lomat loppunu ja pitää palata arkeen, koulua on enää vähän jäljellä ennen huippuvaikeita loppukokeita, harmitti tosi paljon lähteä mun tokasta hostperheestä joiden kanssa tulin huippuhyvin toimeen, pitäis selvitellä mitä ens vuonna tapahtuu.....

Ja jotenkin hankala aina kirjottaa selkeesti että mitkä fiilikset, mitä oon tehny jne... Mietin joskus että lukeeko tätä blogia edes kukaan : D Kommenttia saa jättää ja silleen, Suomesta tuntuu tulevan aina vähemmän ja vähemmän terkkuja/kuulumisia vaikka nyt kuukauden sisällä muutamaa ystävää ja perheenjäsentä nähny. No joo, mulla alkaa kyllä täälläkin olla ihan "kunnollinen" elämä, pelottaa lähteä takas. Minkälaista se sitten on? Taas pitää jättää kaikki ystävät ja perheenjäsenet, tavat ja tottumukset, ja musta tuntuu etten tunne enää yhtään ketään ku meen takas. Sen näkee sitte?









5 kommenttia:

Don "Sova" Raynor kirjoitti...

yks sana:
anteeks...

Anonyymi kirjoitti...

Täällä on ainakin yksi, joka sinun blogiisi välillä eksyy ;)

Yalavanille~~ kirjoitti...

ai äidin ja siskon kaa vaa olit pariisissa :<

Anonyymi kirjoitti...

Oot parsa!!

t. kasviperttuli ;)

Unknown kirjoitti...

Sova: ei se mitään, saa soittaa. Ano: jee, tervetuloa : ) Yalavanille: sori, sekosin tossa lauseessa ku eka meinasin laittaa "perheen" mutta sit se ei toiminu nii sitte joo.. heh. Perttuli: NIIN SÄKIN MUN RAKAS!